Saturday, October 25, 2014

Hijrah 1436

Bismillah
Assalamu'alaikum

Esok ada Nisa' Circle. Setiap kali Nisa' Circle, malam sebelum sampai pagi untuk NC tu, selalulah saya tidak dapat melelapkan mata. Mulalah itu tak siap, ini tak siap. Paling lucu, idea pelik-pelik konon kreatif akan ttubik  ketika ini. Saya akan ganti tidur setelah balik dari NC, itupun kalau tiada program lain.


Biasanya saya lebih berdebar pengisian yang saya sendiri kena handle dan slot Who Wants To Be a Daei. Seperti juga malam ini, saya lebih memikirkan banyak perkara, kehadiran, pengisian samada saya sendiri atau pengisian last yang menggantikan Wwtbad. Alhamdulillah :) Allah sentiasa hadirkan ilham.

Ketika tengah mencari bahan untuk tips tahun baru hijrah tadi, saya tertarik dengan post page facebook Mustafa Hosny. Perancangan Tahun Baru 1436.



Peristiwa Hijrah Nabi


Ok, selain saya boleh share hijrah Rasulullah saw, saya boleh share perancangan tahun baru. Yang belum siap sekarang adalah, name tag, handout hadith. Alhamdulillah. Semoga dipermudahkan urusan esok, eh hari ini. Berbaki beberapa jam sahaja lagi. Kali pertama saya tanpa Fadhilah di sisi menguruskan NC. Semoga dipermudahkan esok dengan kemudahan yang ada.

#Tulisan yang ditaip di note dan diubah mengikut kesesuaian.

AdyanaNur

1 Muharam 1436
Kampung Baung
Pengkalan Chepa




No comments:

Post a Comment

KakiBlog