Wednesday, October 2, 2013

Tiada Tajuk


Bismillah.
Assalamu’alaikum

Persaudaraan adalah mukjizat, wadah yang saling berikatan dengannya Allah persatukan hati-hati berserakan saling bersaudara, saling merendah lagi memahami, saling mencintai, dan saling berlembut hati.
Sayyid Qutb

Perjalanan yang jauh hari ini, mengingatkan satu pengalaman yang tidak akan saya lupakan.Ketika pertama kali saya diamanahkan sebagai Timbalan Eksekutif Pengangkutan dan Perhubungan Kembara Jejak Realiti (KEJORA) pada 2010 dan kali kedua sebagai Timbalan Pengurus Kewangan Obor Mahasiswa Harapan (OASIS) 2011.

Orang Kelantan kata, bertumbas.Ya, saya bertumbas untuk program ini KEJORA dan OASIS, sehingga berkampung di Kaherah semata.Saya kira urusetia KEJORA dan OASIS adalah pakar dalam bidang masing-masing yang telah dipilih PMRAM dari seluruh cawangan.Bidang Pengangkutan dan Perhubungan bukan kepakaran saya, saya hanya angguk dan buat kerja sahaja ketika itu.Jauh sekali dalam pengurusan kewangan.Saya akui bekerja dengan Urusetia KEJORA dan OASIS membuatkan saya terbawa-bawa style itu sampai sekarang.Kadang boleh pecah kepala dan sekarang boleh pecah suara. Kerana saya bukan dari kalangan mereka.

Alhamdulillah masih diberi kekuatan untuk bekerja untuk Islam.Semoga!

# OASIS 2011 
13 Okt 2011
Ismailiah 



No comments:

Post a Comment

KakiBlog