Monday, September 29, 2014

Bakti Siswa Mesir 2014


Bismillah.
Assalamu’alaikum



Tentang gambar : Kami saling mengenali pada 2006 atas nama senior dan junior MMP.
Kami satu batch ke Mesir.
Program pertama KPKM kami bekerja satu team ketika SPEKTRUM 2008.
Kali ini buat pertama kali selepas 6 tahun kami bekerja sekali lagi untuk BAKTI 14.
Menariknya gambar kami di kad urusetia adalah gambar jubah konvo :)
Semoga kami istiqomah.


Alhamdulillah.Selesai sudah BAKTI SISWA 2014. Program yang telah dirancang lebih kurang sebulan dengan beberapa tarikh cadangan, akhirnya 10-14 September 2014 menjadi pilihan. Memandangkan Pengkalan Kubor menghadapi PRK, banyak slot BAKTI 14 dihazafkan.Namun begitu tidak mematahkan semangat urusetia BAKTI untuk meneruskan gerak kerja dengan jayanya.

Tak sangka.Saya tak sangka saya boleh fulltime di BAKTI 14, fulltime dengan tidak full commitment.Ada lebih dan ada kurang BAKTI 2014 dengan PBSM 13. Keduanya mempunyai pro dan kontra yang tersendiri.Pastinya meninggalkan kenangan yang paling indah di sini kerana dua minggu lebih saya berada di sini.

Terima kasih kepada semua urusetia BAKTI 14 kerana memberi peluang kepada saya untuk 'menyibuk' di BAKTI 14.Tidak lupa kepada urusetia akhowat yang tidak pernah tutup telinga setia mendengar bebelan saya :p
Saya paling lucu bila ada urusetia akhowat yang asalnya tidak mengenali saya, mereka menyangka saya ni bekeng mengalahkan harimau lapar.Kesiannya. Sehinggakan ada yang mengusik mereka dengan mengatakan saya itu ini bla bla dan bla.

Apa pun saya seronok dan enjoy dengan BAKTI 14.
Boleh singgah page FB BAKTI 

No comments:

Post a Comment

KakiBlog