Tuesday, June 24, 2014

Our team ♥

Bismillah.
Assalamu’alaikum

 
Inilah wajah-wajah yang sentiasa bekerja bersama saya.Semoga terus diberikan kekuatan untuk bekerja untuk ummah.

Setahun lebih mengenali mereka sangat membahagiakan.5 orang satu team.5 karakter yang berbeza.

Hasrat saya.Mereka boleh dihantar ke mana dalam dakwah bidang kecenderungan mereka.

Batu bata yang baik adalah batu bata yang kuat dan siap menjadi bahan bangunan yang kukuh dan indah.Ia bersedia untuk dipasang di mana sahaja, terserah kepada arkitek dan kontraktor hendak meletakkan batu bata tersebut.

انا رمى من رماية الأسلام...فارمى أين ما شئت

"Aku adalah anak-anak panah Islam. Campakkanlah aku ke mana sahaja, aku tetap berjuang demi Islam."
Saad bin Abi Waqqas~

#Ayat febret ^_^

No comments:

Post a Comment

KakiBlog